1. Home>
  2. HR blog>
  3. Programska rješenja za HR i obračun plaća>
Digitalno radno mjesto 2

Digitalno radno mjesto – 2. korak: iskustvo korisnika

Samo usvajanje HR tehnologija nije dovoljno. Upotrebljivost je ključan element uspjeha. Iskorištavanjem tehnologija kao što su samo-uslužne aplikacije, značajke mobilne službe za pomoć ili središnje pristupne točke, možete pojednostaviti rutinske HR procese, a istovremeno poboljšati korisničko iskustvo za zaposlenike ili druge korisnike.

    Digitalno iskustvo

      Zašto su korisničko iskustvo i HR tehnologija važni

      Poboljšanje korisničkog iskustva ključno je za uspjeh na današnjem digitalnom radnom mjestu. Iskorištavanjem automatizacije ljudskih resursa možete postići visoke stope usvajanja tehnologije, osnažiti svoje zaposlenike i povećati angažman. Ove prednosti, u kombinaciji sa snažnim povratom ulaganja, čine optimizaciju korisničkog iskustva ključnim korakom u izgradnji moderne HR strategije.

      4 savjeta za postizanje upotrebljivosti HR tehnologije

      √ Neka bude jednostavno: ponuditi samo najvažnije funkcije kojima se često pristupa bolje je nego imati masu dostupnih opcija.

      √ Budite konzistentni: pobrinite se da vaš cijeli tehnički HR dio bude poznat vašem timu u smislu korisničkog iskustva i sučelja

      √ Ciljajte na manje klikova: angažirana HR rješenja nastoje biti uopće klikova jer informacije koje su korisnicima potrebne trebaju biti ispred njih, bez potrebe da ih traže

      √ Uključite zaposlenike: upotrebljivost možete postići samo ako svoje zaposlenike stavite u središte pozornice i gradite svoje rješenje iznutra prema van.

        Tko može imati koristi od poboljšanog digitalnog iskustva zaposlenika?

        Organizacije koje žele gledati dalje od samih procesa, koje žele osigurati da su potrebe stvarnih korisnika zadovoljene i koje koriste tehnologiju kao pokretača transformacije HR iz developera procesa u arhitekta iskustava. Ovaj je pristup posebno koristan u kompanijama u kojima stope prihvaćanja tehnologija zaostaju.

        Optimiziranje korisničkog iskustva: dovoljno ili ne? 

        Iako je upotreba transakcijskih HR alata snažno optimizirana u 2,. valu i zaposlenici puno više uživaju raditi s njima, još uvijek riskirate da propustite drugu HR tehnologiju usmjerenu na ljude, a koja može podržati vaše zaposlenike u poboljšanju produktivnosti i ubrzanju osobnog rasta. Na izravno pitanje o tome, zaposlenici doista spominju netransakcijska HR područja kao ona koja zaslužuju više pozornosti u digitalnoj transformaciji organizacija.

         

         

          Employee's view on digitalization

            Kako optimizirati digitalno iskustvo zaposlenika?

            √ Pružite smjernice o tome kako i zašto koristiti digitalne aplikacije: to podrazumijeva dijeljenje vaše vizije o digitalizaciji radnog mjesta i pružanje tehničke pomoći.

            √ Prepoznajte razlike u korisničkom iskustvu među generacijama: digitalno iskustvo nije uvijek isto za mlade i starije generacije.

            √ Istražite značajke personalizacije kako biste iznenadili svoje zaposlenike: neki pružatelji HR tehnologije ističu se personaliziranim rješenjima, što može pomoći u povećanju stope usvajanja.

            √ Dajte prednost rješenjima koja su prilagođena mobilnim uređajima:Ako zaposlenici imaju problema s navigacijom kroz tehnologiju na svom telefonu, teško ćete ih pridobiti.