HRNET MODULI

Upravljanje organizacijom i katalogom poslova

  • Mogućnost upravljanja sa više kompanija (pravnih subjekata) u istom sustavu (jedinstvena baza podataka, prava pristupa po kompanijama)
  • Definiranje i upravljanje organizacijskom strukturom
  • Izrada i export organigrama
  • Definiranje globalnog kataloga poslova
  • Definiranje i upravljanje radnim mjestima
  • Upravljanje radnim rasporedima (sistematizacija, analitika, izvještavanje)

Kadrovska administracija

  • Administracija svih podataka o zaposlenima (potpuno usklađena s novim Zakonom o radu)
  • Matična knjiga zaposlenih
  • Radni raspored i karijera zaposlenog
  • Upravljanje godišnjim odmorima (administracija, planiranje, rješenja, evidencija, praćenje, analitika, gantogrami)
  • Osobni dokumenti (ugovori, aneksi, certifikati, potvrde, rješenja)
  • Osobna zaduženja – Zaštitna i druga oprema (katalog opreme, raspoređivanje, ažuriranje i izvještavanje)
  • Interni telefonski imenik
  • Analize i dinamički izvještaji po svim dostupnim podacima o zaposlenima

Sustav nagrađivanja i obračun plaća

  • Definiranje zakonskih i poslovnih pravila obračuna (parametri obračuna)
  • Unos i praćenje svih elemenata plaće
  • Dnevna evidencija sati (evidentiranje prisustva i odsustva kao osnova za obračun plaća)
  • Sustav kontrole unesenih podataka o radu
  • Obračunavanje plaće podržano na različite načine u istom sustavu (bruto, bodovi, koeficijent…)
  • Izvješća i ispisi platnih listića
  • Izrada temeljnice za knjiženje i prijenos (sučelje) prema poslovnom aplikacijskom sustavu (ERP)

Obračun drugog dohotka

  • Administracija podataka o studentima, učenicima na praksi, agencijskim i honorarnim radnicima
  • Definiranje osnovnih podataka sustava
  • Unos i izrada ugovora
  • Obračunavanje dohotka
  • Izrada zakonom propisanih izvješća
  • Izrada temeljnice za knjiženje
  • Izrada obračunskog lista i raznih analiza

Evidencija radnih sati

  • evidentiranje prisustva i odsustva zaposlenika po svim vrstama sati, potpuno usklađeno sa zakonskim propisima i propisima kompanije
  • planiranje radnih sati
  • prijenos planiranih sati u evidenciju
  • obračun radnih sati
  • izvještaji i analize po svim unesenim podacima, proces kontrole i odobravanja
  • povezivanje sa sustavom obračuna plaća

Upravljanje i planiranje školovanjem i edukacijama

  • Upravljanje katalogom tečajeva i treninga (internih i vanjskih)
  • Proces prijave i odobravanja od strane nadređenih
  • Evidencija školovanja prema vrsti
  • Definiranje i administracija evaluacijskih upitnika i anketa
  • Analiza povratnih informacija polaznika
  • Izrada analiza školovanja po svim atributima sustava (ukupni troškovi školovanja, analiza predavača, analiza rezultata, usporedba plana i realizacije)

Upravljanje učinkom

  • Administracija procesa procjene učinka
  • Definiranje parametara procesa
  • Definiranje strukture grupa ciljeva
  • Definiranje različitih pondera prema razinama kompetencija zaposlenih
  • Proces definiranja i administriranja ciljeva (monitoring, performance contract)
  • Proces ocjenjivanja i analize rezultata

Upravljanje karijerom

  • Definiranje ciljane skupine i parametara procesa
  • Procjena potencijala i učinka, individualnih ciljeva i kompetencija
  • Izrada individualnog plana razvoja
  • Utvrđivanje trenutne situacije i ciljane pozicije te potrebnih razvojnih mjera

Upravljanje kompetencijama

  • Izrada kataloga kompetencija
  • Administracija kompetencija zaposlenih
  • Analiza i procjena zahtijevanih kompetencija nužnih za obavljanje poslova i stvarnih kompetencija zaposlenih
  • Izrada dijagrama analiza razlike kompetencija
  • Izrada plana školovanja s ciljem razvoja određenih kompetencija (direktna veza sa školovanjem)

Planiranje troškova plaća (HC, FTE)

  • Planiranje proračunskih parametara (redovnih i dodatnih troškova, vrsta radnih sati, HC, FTE)
  • Planiranje i definiranje proračuna (po organizacijskoj jedinici, mjestu troška, vrsti posla)
  • Pregled plana ili rekalkulacija
  • Analize plana/realizacije

Upravljanje poslovnim putovanjima

  • Izrada putnog naloga i putnog obračuna.
  • Upravljanje odobravanjem cjelokupnog naloga, odnosno pojedinih troškova
  • Administracija grupnog putovanja
  • Kontrola i analiza troškova
  • Jednostavno i automatizirano traženja usluga od agencije.
  • Isplate, te izrada kunskih i deviznih temeljnica i virmana
  • Mogućnost knjiženja na više MT

360° Feedback

  • Definiranje mreže ocjenjivanih i ocjenjivača
  • Administracija modela ispitivanja
  • Administracija parametara procesa
  • Podrška provođenju procesa (ispunjavanje upitnika, monitoring procesa)
  • Izrada gantograma, distribucija izvještaja i analiza rezultata

Upravljanje sustavom zapošljavanja i selekcija kandidata

  • Administracija zahtjeva za zapošljavanjem
  • Interni i vanjski natječaji (web portal za prijavu kandidata)
  • Administracija natječaja
  • Administracija kandidata (baza kandidata)
  • Selekcijski postupak
  • Analize i dinamični izvještaji po svim podacima
  • Transfer kandidata u bazu zaposlenih

SUSTAVI PODRŠKE

Self Service System (Vrste korisničkog pristupa)

HRNET aplikacija podržava četiri osnovna tipa korisnika:

  • Administrator (HR profesionalni korisnik) – za korisnike koji koriste programsko rješenje za upravljanje procesima i administraciju svakodnevnih transakcija i operacija – ima najveća prava jer je osoba koja operativno koristi aplikaciju za svoj osnovni posao i administrira podatke i procese (Human Resources direktori, referenti, specijalisti)
  • Self Service Manager (Profesionalni korisnik s ograničenim mogućnostima), koji u svojem radu neposredno koristi podatke iz programskog rješenja i izvršava svakodnevne transakcije i operacije za definiranu skupinu zaposlenika (direktori, voditelji i drugi vodeći kadar). Koristi aplikaciju za izvršavanje transakcija, postupaka, izvještavanja i pregleda podataka za podređene zaposlenike. Ima sva prava korisnika tipa zaposlenik za sebe osobno i za podređene zaposlenike.
  • Self Service Asistent (Podrška manageru), koji u svom radu koristi i izvršava ograničeni broj radnji za definiranu skupinu zaposlenika – koristi mogućnosti aplikacije u ograničenom opsegu koji je strogo definiran (tajnice, asistenti, evidentičari i sl.)
  • Self Service Zaposlenici, tip korisnika koji koristi aplikaciju isključivo za uvid u osobne podatke i osobne potrebe (npr. prijava godišnjeg odmora, evidencija sati, uvid u osobne ciljeve i sl.)

Upravljanje zadacima (Task Management)

  • Informiranje korisnika sustava o zadacima i otvorenim zahtjevima
  • Jedinstveni sustav notifikacije kojim se minimizira količina mail-ova vezanih uz aktivnosti koje se očekuju od korisnika

Želite li isprobati HRNET softver?

ZATRAŽITE PROBU